عطر هفت لاله زهرایی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه خواهد پیچید

حجت الاسلام عبدی گفت:همزمان با شالروز شهادت حضرت زهرا (س) عطر هفت لاله زهرایی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه خواهد پیچید.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان کرمانشاه با اشاره به تشییع پیکر مطهر ۷ شهید گمنام در کرمانشاه، گفت:شهدای گمنام چراغ راه هدایت و بشارت هستندلذا شهدا با نثار همه هستی خود در راه خدا این حقیقت را ثابت کردند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام دارایی خویش گذشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:شهیدان دفاع مقدس، سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن در بستر مجازی باید نسل جدید با آرمان‌های شهدا و ایثار و شهادت آشنا شده و بکوشند تا این فرهنگ مقاومت و از جان گذشتن به نسل بعدی انتقال یابد لذا باید بستری فراهم شود تا حضور جوانان را درمراسم تشییع شهدا مهیا شود.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به زمان تشییع شهدای گمنام در کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم تشییع لاله های زهرایی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ۲۶ آذر ماه جاری ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع کرمانشاه با ضو مردم شهید پرور، مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:کرمانشاه افتخار میزبانی این شهدای گمنام را به مدت شش در سطح هیات های مذهبی سراسر استان را دارد.

وی در پایان گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ آرامش و امنیت امروز این آب و خاک از جان خود گذشتند و ما باید با حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان برای نسل جوان تلاش کنیم.

کد خبر 1737307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha