بررسی روند اجرای طرح ملی گردشگری زادگاه شهید سلیمانی

معاون استاندار کرمان از روند اجرای طرح ملی مذهبی گردشگری روستای "قنات ملک" زادگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید و دستور لازم جهت رفع موانع را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با همراهی فرماندار شهرستان رابر و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روند اجرای طرح ملی مذهبی گردشگری روستای "قنات ملک" زادگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.  

معاون عمرانی استاندار کرمان در این بازدید با قدردانی از پیشرفت فیزیکی اجرای طرح، دستورات لازم برای رفع برخی موانع و معارض در راستای اجرای طرح را صادر کرد.

وی افزود: این طرح با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از سه سال گذشته با جلسات متعدد کارشناسی و نظرات مشاوران تهیه شده است.


موسوی در ادامه با بیان اینکه این طرح در مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان لحاظ شده و اعتباری حدود ۶۰ میلیارد تومان دارد، گفت: با اجرای طرح گردشگری مذهبی روستای قنات ملک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور گردشگران زیادی از سراسر دنیا و کشور در این منطقه خواهیم بود که ارزش‌افزایی بیش از پیش برای مردم ساکن در روستا و رونق گردشگری را هم به همراه دارد.


معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین در دیدار چهره به چهره با اهالی روستا، پیگیر مشکلات آنان در حوزه‌های مربوط به عمرانی و فنی شد و همچنین از بهره‌برداری و افتتاح سالن ورزشی روستا تا یک ماه آینده خبر داد.

کد خبر 1737342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha