جامعه نیازمند اعتماد سازی در برابر توطئه تبلیغاتی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان گفت: جامعه نیازمند اعتماد سازی و امیدواری در برابر توطئه تبلیغاتی دشمن است تا ناامیدی جایگاهی پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در جمع مسئولان و مردم تیران با اشاره به ایجاد امیدواری در جامعه در سیره معصومین(ع) اظهارداشت: حضرت زهرا(س) در بیانات خود واقعیت ها را تبیین و مردم را نسب به جامعه بیدا می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با اشاره به امیدواری جامعه در سیره معصومین(ع) افزود: ناامیدی و ایجاد فضای مه آلود از جمله توطئه ها و دسیسه های دشمن از گذشته بوده و امروز نیز این مسیر ادامه دارد.

جامعه نیازمند اعتماد سازی در برابر توطئه تبلیغاتی دشمن است

وی ادامه داد: حقیقت به گونه ای در کربلا تحریف شد که خاندان عصمت و طهارت دشمن دین شناخته شدند اما حضرت زینب(س) بیداری در جامعه ایجاد کرد.

حجت الاسلام صادقی بر لزوم اعتمادسازی و امیدواری در جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: جامعه نیازمند اعتماد سازی و امیدواری در برابر توطئه تبلیغاتی دشمن است تا ناامیدی جایگاهی پیدا نکند.

وی با بیان اینکه دشمن کوچکترین مشکل را بزرگ نمایی می کند، خاطرنشان کرد: بعضی نیز از روی بی اطلاعی این جریان را حمایت می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان یادآورشد: برای ناامیدی تمام ظرفیت های رسانه ای، جوانان و دانشگاه ها را با خود همسو می کنند.

وی با اشاره به ایجاد اعتماد در جامعه گفت: همین مولفه در حوزه های مختلف انسانی مورد توجه بود و امید به زندگی، نظام و کشور را افزایش می دهد.

جامعه نیازمند اعتماد سازی در برابر توطئه تبلیغاتی دشمن است

غیرت زدایی از مردان برای گرفتن کشور

حجت الاسلام صادقی با اشاره به ترویج بی غیرتی در جوامع اسلامی، تصریح کرد: این یک تئوری برای صدمه به جامعه و تصرف کشور است چرا که بر اساس تاریخ زمانی که بی غیرتی افزایش یابد حیا و عفت نیز دچار مشکل شده و مردم نسبت به خاک مملکت خود بی توجه می شوند.

وی ادامه داد: بی حیایی زنان موجب خسارت به بنیان خانواده و زندگی افراد می شود و همین فروپاشی به جامعه آسیب می زند.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران بر گسترش سبک زندگی اسلامی و فاطمی تاکید کرد و اذعان داشت: انتخاب های ما و ابعاد مختلف زندگی ما بر اساس سبک زندگی معصومین می تواند فرصت های رشد و پیشرفت را فراهم کند.

کد خبر 1737365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha