انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری زاهدان با کانون‌های فرهنگی مساجد فعالیت‌های فرهنگی را رونق می‌دهد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه سازمان فرهنگی شهرداری زاهدان با ستادهماهنگی کانون های فرهنگی مساجد هر چه سریعتر منعقد شود تا همکاری و کارها رسمیت پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در  نشست مشترک با پیمان نارویی سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان بیان داشت: بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

وی بر برگزاری جلسات برای انجام کارهای فرهنگی مشترک بین  کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با شهرداری تاکید کرد و افزود: پیش  نویس تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد با شهرداری ارائه شده است که امیدواریم هر چه زودتر این تفاهم به امضای دو طرف برسد تا  یکسری کارهای فرهنگی و هنری در سطح مساجد انجام دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان در این نشست با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری دارای پایگاه اجتماعی هستند، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری ظرفیتی هستند که قطعا می توانند به کمک ما بیایند و در تحقق اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاریگر باشند.

پیمان  نارویی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد جزء برنامه های ما است، تصریح کرد: دو طرح در زمینه کارهای فرهنگِی، اجتماعی و ورزشی پیش بینی شده است.

وی  به دوره های آموزشی در بحث های اجتماعی مرتبط به حوزه شهری در مساجد اشاره کرد و افزود: از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد  استفاده خواهیم کرد.  

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان به تفاهم نامه سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان با ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و  یادآور شد: پیش نویس تفاهم نامه نیاز به بازنگری دارد تا در مرحله بعد به امضای دو طرف برسد. به این تفاهم نامه خوش بین هستیم و براساس این تفاهم  نامه فعالیت های ما نگاه محله محوری خواهد داشت.

کد خبر 1737371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha