بانوان مدّاح و مبلّغه، پرچم دار تبلیغ و تبیین سیره حضرت زهرا(س) هستند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: بانوان مدّاح و مبلّغه، پرچم دار تبلیغ و تبیین در عرصه ترویج سیره حضرت زهرا(س) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در همایش بانوان مداح و مبلغه انقلابی و جوان شهرستان آران و بیدگل گفت: بانوان مدّاح و مبلّغه، پرچم دار تبلیغ و تبیین در عرصه ترویج سیره حضرت زهرا(س) هستند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کاملی است که در طول زندگی کوتاه خود از فضیلت و منزلتی والا برخوردار بود و در مسیر دفاع از ولایت حرکت کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) مملو از آموزه های دینی و قرآنی است، گفت: یکی از شاخصه های زندگی حضرت زهرا(س) اطاعت و عبادت است و ضعف امروز جامعه ما در اطاعت است.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادری عفیف و پاکدامن در تربیت فرزندان و نسل ها بسیار موفق بودند که روحیه و اطاعت از خداوند و بنده صالح بودن را از خود به ارمغان گذاشتند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشت: دومین درس زندگی حضرت زهرا(س) بی رغبتی به دنیا بود.  اصل سادگی و رعایت قناعت و زهد و بی رغبتی به دنیا یکی از اصول حاکم بر زندگی فاطمه زهرا (س) بود و این درس اخلاقی هم یکی از نیازهای امروز جامعه است.

بانوان مدّاح و مبلّغه، پرچم دار تبلیغ و تبیین سیره حضرت زهرا(س) هستند

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل، یکی دیگر از شاخصه های زندگی حضرت زهرا(س) را سیاست و حق طلبی حضرت دانست و گفت: زهرای مرضیه (س) نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: بانوان مداح و مبلغه دینی در برابر مسائل سیاسی روز مسئول هستند و باید در برنامه های خود مسائل سیاسی روز را در کنار مسائل اعتقادی، اخلاقی و واجبات تبیین کنند.

همایش بانوان مداح و مبلغه انقلابی و جوان شهرستان آران و بیدگل با شعار «معجزه مادری» و موضوع سبک زندگی فاطمی، به همت مجمع الذاکرین آل یاسین و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در تکیه حضرت رقیه(س) این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1737405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha