بیش از ۵۰۰ نفر در محافل انس با قرآن کریم شرکت کردند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه که این شهرستان دو روز میزبان بود بیش از ۵۰۰ نفر در محافل انس با قرآن کریم شرکت کردند.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این شرکت کنندگان در دو بخش خانم و آقا گروه سنی بزرگسالان و جوانان بودند که در رشته های قرائت، جزء خوانی و تواشیح به اجر پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: بخش ویژه خواهران در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر و برادارن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر لوجلی با حضور پرشور و گسترده مردم، قاریان، مسئولان و مربیان قرآنی برگزار شد که در بخش خواهران قاری بین المللی رضوان جلالی فر از استان البرز و برادران مزینی و وحید خزاعی به نوای پرنور کتاب آسمانی پرداختند.

علیپور قرآن را بصیرت افزا و هدایت‌گر عنوان کرد و افزود: برای این محفل از دانش آموزان مداس دعوت به عمل آمد تا با آموزه های دینی بیشتر آشنا شوند و چنین محافلی را قدر دانسته و از فیوضات معنوی آن بهره مند شوند.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: اهل قرآن به‌ لحاظ بهره‌مندی از کلام نوربخش قرآن، از سالم‌ ترین افراد در زمینه آسیب‌های اجتماعی هستند و این برترین مزیت قرائت قرآن و همنشینی با کلام الهی است.

علیپور ضمن تاکید بر برگزاری بیشتر چنین محافلی برای جوانان خصوصا دانش آموزان اضافه کرد: باید از فرصت به دست آمده برای فراگیری آموزه‌های قرآنی تلاش کرده و نسل جوان جامعه را با جذابیت و پویایی این کلام الهی مأنوس کنیم، قطعا بی تاثیر نیست و الگوپذیری خوبی برای آنان به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 1737432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha