توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌شمالی

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در هفته بسیج امسال، ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

مجتبی مداحی، مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر بسته معیشتی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی و روغن به ارزش ۶ میلیون ریال است که بین نیازمندان استان در روستاهای محروم و حاشیه شهرها توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجوع کل توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش۹۰ میلیارد ریال انجام شد، اینک قرارگاه جهادی سازمان بسیج سازندگی استان اهدای کمک معیشتی به نیازمندان را در برنامه دارد و علاوه بر این، طرح های دیگری نیز برای کمک به این قشر در حال اجرا دارد.

سرهنگ مداحی عنوان کرد: در اجرای این طرح تلاش شده تا خانوار های نیازمندی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند نیز کمک شوند و تهیه این بسته های معیشتی و توزیع آن بر عهده این قرارگاه است و این سازمان با حمایت و مشارکت خیران، ارگان ها، نهاد ها و بنیاد ها برای امسال ۱۰ هزار بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: ۱۲۰ هزار خانوار نیازمند در سطح استان تاکنون شناسایی شده اند که در مناسبت های مختلف گروه های جهادی به این اقشار کمک می کنند.

مداحی با بیان اینکه بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده اند اضافه کرد: ۲۷۸ هزار و ۱۷۹ بسیجی در ۹۹۸ پایگاه استان فعال هستند، ضمن اینکه ۸۷ در صد از بسیجیان در سامانه بسیج ثبت نام کرده اند که ۸۴ درصد از این تعداد عادی و ۹۱ درصد فعال هستند.

کد خبر 1737455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha