ضرورت مشارکت همگانی در مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی

سرهنگ محمدی گفت: مشارکت همگانی دهیاران و ریش سفیدان به سبب شناخت آگاهانه آنها از علل و سبب بروز جرائم در محلات و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی می تواند به اجماع در برخورد منطقی با معضلات منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سرهنگ لطف الله محمدی در جلسه جامع امنیت محله محور شهرستان اقلید که با حضور جمعی از معتمدین و متنفذین در پاسگاه انتظامی شهر سده برگزار شد، گفت: یکی ازمولفه‌های مهم برقراری امنیت پایدار، امنیت محله محور است و کلانتری و پاسگاه‌ها یکی از پایه‌های اصلی آن به شمار می‌آیند.

وی افزود: با مشارکت همگانی خصوصاً شوراها، دهیاران و ریش سفیدان به سبب شناخت آگاهانه آنها از علل و سبب بروز جرائم در محلات و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی می توان به اجماع در برخورد منطقی با معضلات منتهی شد که قطعا حاصل آن سلامت روحی و روانی جامعه است.

سرهنگ محمدی همچنین در این نشست درخصوص استفاده از ظرفیت مردم و نهادهای مردمی فعال در جهت تقویت و مسئولیت‌پذیری شهروندان در قبال نظم و امنیت عمومی، افزایش احساس امنیت و کاهش جرائم در محله‌ها با همکاری و مشارکت مردم در مناطق آلوده و جرم خیز پرداخت.

کد خبر 1737510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha