برپایی ایستگاهای فرهنگی و صلواتی در کوی ولیعصر اراک

رجبی از برپایی چهار ایستگاه صلواتی و ایستگاه فرهنگی در دهه دوم ایام فاطمیه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در کوی ولیعصر اراک خبر داد.

  ابوالفضل رجبی، ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام(ع) به برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی با هدف جهاد تبیین و پذیرایی از عزاداران از برنامه های این کانون است.

مسئول کانون فرهنگی هنری، منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان (عج) کوی ولیعصر اراک افزود: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرک چهار ایستگاه صلواتی با همت مساجد ابوذرغفاری، امام حسین(ع)، صاحب الزمان(عج) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برپا می شود و این ایستگاه های صلواتی علاوه بر پذیرایی از عزاداران فاطمی برنامه های فرهنگی همچون برگزاری مسابقه رنگ آمیزی و کتابخوانی با موضوع حضرت زهرا(س) نیز ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می کنند.

وی همچنین به حرکت کاروان عزاداری و دسته های سینه زنی در روز شهادت نیز اشاره کرد و گفت: هیئات کوی ولیعصر اراک در روز شهادت حضرت زهرا(س) در محله های این شهرک به عزاداری می پردازند.

رجبی برپایی تعزیه شهادت حضرت زهرا (س) را از دیگر برنامه های این کانون در شب شهادت بانوی بزرگ اسلام دانست و بیان کرد: این برنامه با حضور گسترده اهالی در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) همچنین به برنامه شام شهادت نیز اشاره کرد و ادامه داد: تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا(س) و شام غریبان از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1737518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha