تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر گیلان

سرهنگ پارسا از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان خبر داد.

سرهنگ پاسدار مهدی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارکرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان در ۱۰ محور ملی و ۵ محور استانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان‌اینکه شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جمعیت و فرزندآوری محورهای ملی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان است، افزود: گیلان و تهدیدات آبی، جمعیت و راه‌های برون رفت از پیری جمعیت، گردشگری و حفظ اراضی ملی، مهاجر پذیری و چالش تغییر کاربری اراضی طبیعی، رسانه و چشم انداز زیست محیطی گیلان(از رودخانه تا سراوان) از محورهای استانی(بومی) جشنواره ابوذر است.

وی به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: هر شرکت کننده می‌تواند در هر قالب ۵ اثر ارسال کند.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر گیلان

سرهنگ پارسا گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست را قالب‌هایی دانست که شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال آثار در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه در نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بخش ویژه تولیدات رسانه‌ای با محوریت دومین کنگره‌ ۸ هزار شهید گیلان به جشنواره افزوده شده است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش با موضوع خاطرات، وصایا، خانواده شهدا، نقش شهدا و رزمندگان استان در عملیات مختلف دوران دفاع مقدس، جوانان و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، مقاومت و مدافعان حرم و امنیت تولیدات خود را ارسال کنند.

وی با بیان‌اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌ای مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، تصریح‌کرد: اصحاب رسانه استان گیلان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس www.abozargilan.ir مراجعه کنند.

سرهنگ پارسا از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان خبر داد و خاطرنشان‌کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه از جشنواره ابوذر، مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر که پیش از این ۱۵ آذرماه اعلام شده بود تا پایان ماه جاری تمدید شد.

کد خبر 1737549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha