پیشرفت اجرایی راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به ۶۷ درصد رسید

رضایی با بیان اینکه در مجموع طرح راه‌آهن استان در حال حاضر به پیشرفت اجرایی ۶۷ درصدی رسیده است، گفت: این طرح سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، داریوش رضایی امروز (چهارشنبه ۱۵ آذر) در کارگروه تامین مصالح برای طرح های عمرانی استان اظهارداشت: با اختصاص اعتبار مناسب به طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در سفر رئیس ‌جمهور، اجرای این طرح سرعت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد که در چهار قطعه در دست اجراست به ترتیب دارای پیشرفت ۶۷، ۹۷، ۴۰ و ۴۳ درصدی است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مجموع طرح راه‌آهن استان در حال حاضر به پیشرفت اجرایی ۶۷ درصدی رسیده است، افزود: پیشرفت اجرایی ایستگاه سفیددشت نیز به ۳۵ درصد و ایستگاه شهرکرد به ۹ درصد رسیده است.

رضایی با اشاره به اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح راه‌آهن استان در دور اول سفر، تصریح کرد: از این میزان اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون محقق شده که تامین مابقی آن جزو تعهدات دولت است و بزودی تخصیص می‌یابد.

وی افزود: در دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان نیز ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح راه‌آهن استان اختصاص یافت که با تخصیص آن، طرح از سرعت بالایی برخوردار می‌شود و در سال آینده شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تکمیل راه‌آهن از اولویت‌های استان به شمار می‌رود، یادآور شد: در دور دوم سفر علاوه‌بر تصویب ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح، مقرر شد تا ۲۴ هزار میلیارد ریال دیگر نیز برای آن دیده شود که منتظر ابلاغ آن هستیم.

کد خبر 1737552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha