استقبال گسترده مردم از مسابقات قرآنی به برکت قرآن کریم میسر شد

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی استقبال گسترده مردم از این رویداد ملی را به برکت قرآن کریم دانست و بزرگترین دستاورد را چشیدن شیرینی تلاوت های قرآن کریم از سوی مردم و جذب شدن به این کتاب آسمانی بیان کرد.

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اولین قدم در زمینه ترویج قرآنی در قالب ارتباط گیری با تمام قرآنیان در بستر فضای مجازی صورت گرفته که علاوه بر ایجاد ارتباط قوی، دوره ارتقاء برای قاریان برگزار و با حضور در محافل قرآنی این ارتباط گسترده تر شد.

 وی خاطرنشان کرد: اقدام بعدی شناسایی جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه بود تا اطلاع رسانی رویداد های قرآنی به خوبی انجام گیرد، جامعه هدف ما از بین اهل تسنن، دانشجویان، بسیجیان، خادمیاران رضوی و حتی دانش آموزان در بستر فضای شاد بوده که با رصدی که صورت گرفته امروز شاهد استقبال گسترده از این رویداد بزرگ قرآنی هستیم.

 حجت الاسلام صفری عنوان کرد: رسانه ها، فضا سازی محیطی همچنین نمایشگاه، غرفه کودک و غیره هم در این استقبال گسترده تاثیر گذار بوده است.

 معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه استقبال گسترده مردم به برکت و نورانیت قرآن کریم بوده است بیان کرد: بزرگترین دستاورد ما این است که مردم شیرینی تلاوت قرآن کریم را بچشند، درک کنند و جذب این کتاب آسمانی شوند.

 حجت الاسلام صفری تصریح کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد،در2 بخش نغمات دینی و آوایی و با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده آغاز شده است، تا هجدهم ماه جاری در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1737564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha