زمین‌های کشاورزی مانع تاخیر در عملیات مسکن ملی شده است

فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در حوزه نهضت ملی مسکن شیروان گفت: زمین های کشاورزی مانع تاخیر در عملیات احدث مسکن ملی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده چهارشنبه شب پانزدهم آذرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پی گیری های مستمر فرمانداری و برگزاری جلسات متعدد جهت تسریع در شروع عملیاتی این پروژه اظهارکرد: مواجه شدن با اشکال قانونی جهاد کشاورزی مبنی بر اراضی نوع ۱ و ۲  موجب تأخیر در عملیات احداث شده با اینکه قانون فوق قطعاً درست و به جا است اما راهکارهایی برای شهرهایی مثل شیروان که دایره وار در احاطه زمین‌های کشاورزی می‌باشند در نظر گرفته نشده است.

 وی به مشکلات موجود در خصوص برق چاه های عمیق کشاورزی و صنایع کوچک شهرستان پرداخت و عنوان کرد: برنامه ریزی ها وپی گیری های لازم جهت رفع این مشکلات با همکاری و همدلی مدیران محقق خواهد شد.

اسماعیل ‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و نقشه‌های دشمنان در خصوص طراحی برنامه‌هایی جهت کاهش مشارکت مردمی رهنمودهایی را به مدیران ارائه نمودند که شامل تدوین و دنبال نمودن برنامه‌ها جهت افزایش امید و رضایتمندی مردم، نظارت بر بازار با فعال نمودن کار گروه نظارت و با همکاری دستگاه نظارتی، تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی هر اداره یک پروژه جهت افتتاح در دهه فجر انجام توصیه‌ها لازم به کارمندان ادارات جهت برخورد مناسب و جلب رضایتمندی ارباب رجوع و ایجاد همدلی همکاری و تعامل بین اجزای حاکمیتی در شهرستان که در این خصوص تا به حال اقدامات خوبی انجام شد که نتیجه آن سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شیروان در کمتر از دو سال گذشته می‌باشد.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه شهریاران از مدیران خواستند در اسرع وقت طرح‌های خود را در این سامانه ثبت نموده و اطلاع رسانی لازم را به گروه‌های هدف خود انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: مدیران پروژه‌های خود را حتماً در سامانه منتاک ثبت نموده و با اشاره به انتخابات پیش رو گفتند بر اساس قانون انتخابات مدیران همراهی لازم را در خصوص درخواست‌هایی که در مورد نیروی انسانی و امکانات از سوی ستاد انتخابات انجام می‌شود را پیگیری و اقدام نمایند.

کد خبر 1737565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha