روی خط خبر| وداع جامعه مددجویی با شهید گمنام

همایش روز دانشجو و نشست هم اندیشی و گفتمان دانشجویی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران به همراه ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام تازه تفحص شده از سرپل ذهاب در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، همایش روز دانشجو و نشست هم اندیشی و گفتمان دانشجویی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد.

همچنین عطر شهید گمنام تازه تفحص شده از سرپل ذهاب در همایش روز دانشجوی جامعه مددجویی مازندران پیچید.

روی خط خبر| وداع جامعه مددجویی با شهید گمنام

روی خط خبر| وداع جامعه مددجویی با شهید گمنام

مردم شریف و شهید پرور مازندران  پیکرهای مطهر ۱۳شهید گمنام چهارشنبه پانزدهم آذر ماه جاری در ایام متنسب به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) وارد استان خواهند شد و در مدخل ورودی در پادگان فراجا در منطقه شهید قاسمیان در سوادکوه و سوادکوه شمالی مورد استقبال نظامی و مردمی قرار گرفتند.
 زمان مراسم وداع استانی با پیکرهای مطهر شهدای گمنام جمعه ۲۴ آذر در حسینیه عاشقان کربلای ساری اعلام شد و همچنین صبح روز ۲۶ آذر مراسم تشییع استانی پیکرهای مطهر شهدای خوشنام را در مرکز استان خواهیم داشت و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای تدفین به ۱۰ شهرستان گلوگاه، میاندورود، رامسر، محمودآباد، فریدونکنار، آمل، بابل، ساری، بابلسر و قائم شهر منتقل خواهند شد.

کد خبر 1737626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha