محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

امینی گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار می شود.

لیلا امینی مدیر خانه قرآن حکمت سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت حضرت زهرا(س) است چون آن حضرت الگویی برای تمام بانوان و محور وحدت امت اسلامی است؛ عنوان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه (س) و روز شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در خانه قرآن حکمت برگزار می شود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت:به مناسبت ایام فاطمیه (س) و روز شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در خانه قرآن حکمت برگزار می شود.

وی افزود: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت حضرت زهرا(س) است چون آن حضرت الگویی برای تمام بانوان و محور وحدت امت اسلامی است.

امینی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادری عفیف و پاکدامن در تربیت فرزندان و نسل ها بسیار موفق بودند که روحیه و اطاعت از خداوند و بنده صالح بودن را از خود به ارمغان گذاشتند.

مدیر خانه قرآنی حکمت سقز با بیان اینکه قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌ سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

وی افزود: این مرکز قرآنی از سال ۹۲ با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

کد خبر 1737636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha