اهداء ۱۰ مدال بانوی عضو تیم ملی پیوند اعضاء به آستان حضرت رضا(ع)

بانوی ورزشکار اصفهانی که پس از پیوند کلیه و عضویت در تیم پیوند اعضاء، مدال‌های رنگارنگ ملی و جهانی رشته بدمینتون را کسب کرده است، مدال‌های افتخار خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازمشهد، نجمه کمالی ورزشکار بسیجی اصفهانی، پس از سپری کردن دوره سخت بیماری، با توکل به پرودگار و ائمه اطهار، تلاش خود در عرصه ورزش را ادامه داد و در رشته بدمینتون به عضویت تیم پیوند اعضاء درآمد. او که طی سالهای اخیر با حجاب کامل در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی حضور یافته، موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته بدمینتون شده و صبح امروز ۱۰ مدال مسابقات جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وی در این مراسم گفت: در سال ۱۳۸۳به خاطر مشکل کلیه، عمل پیوند انجام دادم و در سال۱۳۸۸ با هیئت پیوند اعضاء استان اصفهان آشنا و وارد این هئیت شدم که توانستم با تمرینات مستمر و شرکت در مسابقات استانی و کشوری، در سال ۹۰ عنوان قهرمانی کشور را کسب کنم و به تیم ملی پیوند اعضا دعوت شدم.

نجمه کمالی ادامه داد: به لطف خدا و عنایت ائمه اطهار، حضور موفقی در مسابقات جهانی داشتم که حاصل آن کسب مدالهای رنگارنگ بود و خوشحالم که امروز ثمره زحماتم را در قالب قابی کوچک به حرم امام رضا(ع) تقدیم می کنم و امیدوارم حضرت رضا(ع) این هدیه را از من قبول کنند.

نجمه کمالی در این مراسم مدال نقره انفرادی و طلای دوبل مسابقات ۲۰۱۳ آفریقا، مدال طلای انفرادی و طلای دوبل۲۰۱۵ آرژانتین، مدال برنز انفرادی وطلای دوبل۲۰۱۷ اسپانیا، مدال نقره انفرادی و برنز دوبل۲۰۱۹ انگلیس و مدال طلای انفرادی ونقره دوبل۲۰۲۳ مسابقات جهانی استرالیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وی هدف خود از ورزش کردن را حفظ سلامتی و نشاط و ورزش عنوان کرد و گفت: در این مسیر همسر و خانواده ام مشوق من بودند و برای آینده با تلاش و کوششی که انشالله خواهم داشت ادامه ورزش و حفظ قهرمانیم در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ آلمان است.

پایان پیام/

کد خبر 1737742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha