«حجاب» یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا است

بانوان مطالبه گر استان گیلان در ادامه چله نشینی های خود در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم «حجاب» را یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا دانستند و گفتند: شهدا مدافع حرم، در راه حفظ ناموس زینبی به خون غلطیدند و ما هم در دفاع از حریم چادر مادر، کوتاه نمی آییم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، بانوان مطالبه گر استان گیلان در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهید محمدرضا یعقوبی_ شهید تازه تفحص شده مدافع حرم ضمن تجدید پیمان با شهدا در تجمعی اعلام کردند: شهدا مدافع حرم، در راه حفظ ناموس زینبی به خون غلطیدند و ما هم در دفاع از حریم چادر مادر، کوتاه نمی آییم.  

«حجاب» یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا است

تجمع کنندگان با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید یعقوبی که آورده است «خدایا زبانم از شکر گذاری قاصر است که مرا لایق دانسته و از مدافعین ناموس اهل بیت   علیهم السلام قرار دادی...» بیان کردند: شهید، آن شیرمرد حی دوران، داور نامردی های زمان و گواه بین خداوند و مردمان، تنها دادخواه پایمالی آرمان است و اکنون شاهدی زنده بین سکوت تلخ کسان و فریادهای صورت گزیده از حرمت شکنی به چادر بانوان، امروز آمده تا عهدنامه به خون نوشته را با مسئولان بیاد آورد.

«حجاب» یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا است


 
جمع مطالبه گران حجاب کفن پوش در گلزار شهدا اضافه کردند: درود می‌­فرستیم بر ساحت تمامی شهدای راه دفاع و حراست از گنجینه حجاب و عفاف فاطمی و یادی می‌­کنیم از شهیدان سرافرازِ مدافع حرم، حضرت زینب سلام الله، پرچم دار عفت و حیا، عزت و حجاب، ایستادگی و مردانگی... همچون شهید سرافراز شهید محمد رضا یعقوبی که پس از سال ها گمنامی، اکنون برای دادرسی پایمالی حیا و حجاب در میدان سردرگمی مسئولان، مردانه، قد علم کرد و قامت کوته فکری را به سرنیزه شماتت سپرده است.  

مطالبه گران می افزایند: شهید قهرمان و سرافرازِ عرصه دفاع از ناموس زینبی و فاطمی بازگشته تا یادمان نرود که در راه امنیت و پاسداری از غیرت و ناموس چه فجایع و مصیبت‌ها و سختی‌هایی کشیده شده و چه خون‌های پاکی ریخته شده است و چه غیور مردانی غلطیدن در خاک‌وخون خود تا عهدنامه حفظ آرمان های اسلام به دست متولیانش حفظ شود.  

«حجاب» یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا است

تجمع کنندگان با بیان اینکه، اکنون با این هجمه ضد فرهنگی و بی حیایی که نتیجه مسئولیت گریزی و وادادگی متولیان است خاطر نشان کردند: یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا پاسداری از حجاب است و تا جایی که این مهم در ردیف خون بهترین فرزندان این مرزوبوم برشمرده شده است.

«حجاب» یکی از محوری‌ترین کلیدواژه‌های وصیت‌نامه شهدا است

مطالبه گران با تاکید بر اینکه چله نشینی ما تا پاسخگویی مسئولان ادامه دارد، عهد کردند: امروز آمدیم تا در مراسم یک بزرگ مرد دفاع از ناموس و حیا و شرف، با چادرهای از سر کشیده خود عهد ببندیم اگر تمام شرافت های قسم خورده بین مردان و نامردان شکسته شود، ما بانوان عرصه دفاع از حریم حرمت شهدا تا پای مظلومیت خود، جانانه و شجاعانه ایستاده ایم ...

گفتنی است، سردار دامغانی_  فرمانده سپاه استان نیز از بانوان مطالبه گر در مراسم شهید یعقوبی، حمایت کرد.

کد خبر 1737755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha