ضرورت صف آرایی فرهنگی در مقابله جنگ نرم دشمن

به گفته آیت الله خاتمی، تدابیر فرهنگی و صف آرایی فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن اهمیت بسزایی دارد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان افزود: طوفان الاقصی، ابهت توخالی اسرائیل را افشا کرد، گفت: این عملیات ابهت توخالی، رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد یک مگس را رادارهای ما تشخیص می‌دهند بر باد رفت.

وی ادامه داد: به شهادت رساندن این همه کودک بر جهانیان آشکار کرد که رژیم دروغین چه جنایتی را مرتکب شده است.


امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پایه گذاران این رژیم هم بعد ۲ ماه استقامت این ملت مظلوم به رغم تمام جنایت‌ها به این باور خواهند رسید که شکست خورده اند، اظهار کرد: واقعیت برای افکار عمومی جهان برملا شده است و راهی برای انکار و پنهان کردن آن وجود ندارد.

وی به روز تشکیل شورای عالی فرهنگی و بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این ارتباط اشاره کرد و گفت: به گفته امام راحل حفظ فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت بزرگی است.


خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: تدابیر فرهنگی و صف آرایی فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن اهمیت بسزایی دارد و دستگاه های متولی امر در این خصوص وظیفه سنگینی را بر عهده دارند ودفاع و تبیین فرهنگ باید باهم انجام شود.


نماینده ولی فقیه در استان همچنین با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور شد: تربیت نسل جوان مومن، انقلابی، نخبه، دلسوز در سنگر درس، تحصیل و تهذیب مساله حائز اهمیتی است.

کد خبر 1737807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha