هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ضرورت است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: امروزه دشمنان از طریق فرهنگی و فضای مجازی به جنگ با نظام ما آمده‌اند که باید در مقابل توطئه‌های آنان هوشیار باشیم و این یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود شهرستان تالش آمریکا را یک شیطان بزرگ و محور شرارت عالم دانست و گفت: آمریکا به کمک رژیم کودک کش صهیونیستی خواب‌های زیادی برای ایجاد یک خاورمیانه جدید دیده بود و هدف آنها نابودی تمامی نیروهای مقاومت منطقه بود که با یکدلی و وحدت همه نیروهای مقاومت تمامی نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شدند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به چندین مورد از شکست‌های آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف و ناکامی در ایجاد داعش و شکست در مقابل سوریه، مقاومت لبنان، یمن و افغانستان و ... اشاره کرد و افزود: طوفان الاقصی بزرگترین شکست و غیر قابل جبران‌ترین شکست تاریخ رژیم صهیونیستی و آمریکا بود

 وی تصریح‌کرد: دنیا باید تن به دموکراسی در موضوع فلسطین بدهد و مردم مظلوم فلسطین باید سرنوشت و حکومت خود را با دستان خودشان انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام فلاح اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، بهبود اوضاع مسکن، بهبود مدیریت در هوشمندسازی آرد و نان، اصلاح نظام مالیاتی، اصلاح سن بازنشستگان و ... را از گام‎ها و اقدامات انجام شده در دولت مر مردمی سیزدهم عنوان کرد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با مقام معظم رهبری به فرازی از بیان رهبری در این دیدار که فرمودند«ما امروزه درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و برنامه‌ها و اقدامات ما نیز باید جنگی طراحی شود» پرداخت.

وی به سالروز تاسیس شورای فرهنگی عمومی اشاره، اظهارکرد: امروزه دشمنان از طریق فرهنگی و فضای مجازی به جنگ با نظام ما آمده‌اند که باید در مقابل توطئه‌های آنان هوشیار باشیم .

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه به سالروز شهادت شهید محراب حضرت آیت‌الله دستغیب اشاره و این روز را به مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام فلاح به راهبردهای اصلی انتخابات پیش‌رو به موضوع مشارکت و حضور در انتخابات و سلامت ،امنیت و رقابت سالم در انتخابات اشاره و خطاب به کاندیداها و نمایندگان، گفت: کاندیداها از ایجاد دو قطبی های کاذب در بین مردم خودداری کنند، چون هدف همه ما حفظ نظام مقدس است و نمایندگان باید مشکلات منطقه خود را بدانند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

کد خبر 1737828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha