سیاسیون از دوقطبی سازی انتخابات پرهیز کنند

حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد گفت: جریان های سیاسی از دوقطبی سازی در ایام انتخابات دوری کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لامرد اظهار کرد: برای اینکه مسیر زندگی مان را گم نکنیم، مردم و مسولین باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و بهترین مسیر، مسیر شهدا است.
وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید محراب شهید دستغیب گفت: شهید دستغیب افتخار استان فارس است و از مسیر تقوا و خودسازی به این جایگاه رفیع و با عظمت رسید.
وی بیان کرد: شهید دستغیب سی سال قبل از شهادتش مقام توحید را از خداوند سبحان گرفت و به جایگاهی رسیده بود که زندگی معرفتی و علمی ایشان با تقوای همراه با خودسازی بود که می توان گفت ایشان مجسمه تقوی بود.
حجت الاسلام آزاد به موضوع انتخابات و فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوقطبی سازی جامعه بعضا مبارک و خوب است و این باید باشد زیرا تبری و تولی در دین ما همین است اما بعضا افراد برای اهداف حزبی و جناحی و یا برای دشمن تلاش می کنند و جامعه را به سوی دوقطبی سازی های کاذب پیش می برند و این درست نیست.
وی بیان کرد: کسانی که اهل فکر و جریان سازی در جامع هستند اگر می خواهند به اهداف سیاسی خود برسند به دنبال دوقطبی سازی کاذب هستند و جامعه را به سمتی که خود می خواهند می برند.
وی در همین زمینه افزود: دشمن به دنبال این است تا مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و از حالا به دنبال دوقطبی سازی در زمینه های مختلف همچون گرانی و... هستند و با سخنانی بیهوده که چقدر جنگ، چقدر گرانی، چقدر... به دلیل این است که با دنیا معامله نمیکنیم و این دوقطبی سازی کاذب است که بعضا در حال انجام است.
امام جمعه لامرد گفت: تا زمانی که در حال مبارزه دوجبهه کفر و حق هستیم این مشکلات وجود دارد زیرا درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم و این بی مسولیتی بعضی از مسولین در دوره های قبل است که نتیجه آن حالا میبینیم.
وی افزود: شرایط جامعه ما هیچ کدام از جناح های سیاسی چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب مبنا ندارد و کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم می گذارد و زندگی می کند این مفهومی ندارد بلکه دو تفکر انقلابی و غیر انقلابی است ولاغیر.
وی گفت: بعضا برای اینکه رقیب سیاسی خود را از گردونه سیاست خارج کنند انگ غیرانقلابی بودن می زنند و این نکته ای نیست که کسی بتواند در این دنیا و آخرت جبران کند.
خطیب جمعه لامرد اظهار کرد: طوفان الاقصی باعث شد رژیم صهیونیستی  و عوامل پشت پرده بهم بریزند و میبینید که ملت مظلوم یمن با چه اقتداری برای دشمن خط و نشان می کشد و همه ابهت پوشالی اسراییل به هم ریختند و جبهه مقاومت جنگ ترکیبی در گوشه و کنار برعلیه اسراییل و عوامل آنها شروع کرده اند و دشمن سردرگم است که چه کار کند.
به گزارش خبرنگار شبستان، پس از اقامه نمازجمعه امروز لامرد، نمازگزاران لامردی پیکر شهید گمنام را که به مدت سه روز میهمان این شهرستان بوده را از مصلی الغدیر شهر لامرد تا میدان شهدا تشییع باشکوهی کردند.
همچنین، نمازگزاران لامردی طی این مصافت در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین شعارهایی سردادند و خواستار پایان دادن به جنگ و خونریزی و کشتار مردم، بویژه کودکان بی گناه غزه شدند.
خبرنگار/محمود صابری زاده
کد خبر 1737831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha