هشدار به طراحان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در گیلان

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خانواده گیلانی و ایرانی دارای نجابت هستند و هرگز راضی به جریحه‌دار کردن عفت عمومی نمی‌شوند گفت: به طراحان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در استان هشدار می‌دهم که ادامه این روند صحنه را برای آنان تنگ خواهد کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۱۷ آذر) با بیان اینکه امروزه برخی رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی تبدیل به بستری برای تخریب دیگران شده‌اند اظهار کرد: حفظ ایمان در آخرالزمان به‌مانند نگه داشتن آتش در کف دست است.

وی به ۱۸ آذر سال ۱۳۷۰ و معرفی عراق به‌عنوان آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران برای قدرت‌های پوشالی جهان تبدیل به دردسر شده بود ازین رو استکبار جهانی صدام ملعون را وادار به حمله به ایران کرد اما نیروهای بسیجی، مردمی و نظامی ما موفق شدند رژیم بعث را از مرزهای کشورمان بیرون کنند.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام(ره) در سال ۱۳۶۳ افزود: در ذیل این شورا، مسئولان و سران سه‌قوه موظف به تلاش برای حفظ و حراست از فرهنگ اسلام ناب محمدی در کشور شدند.

وی در ادامه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت و مسئولان موظف هستند به فرهنگ جامعه توجه کرده و جلوی موانع و عناصر مخرب و مفسد را بگیرند، تصریح کرد: ما در جامعه اسلامی زندگی‌ می‌کنیم؛ جامعه‌ای که هزاران شهید در راه اهداف والای نظام و انقلاب تقدیم کرده است و لذا به طراحان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در استان هشدار می‌دهم که ادامه این روند صحنه را برای آنان تنگ خواهد کرد.  

امام جمعه رشت، خانواده گیلانی و ایرانی را دارای نجابت دانست که هرگز راضی به جریحه‌دار کردن عفت عمومی نمی‌شوند و ادامه داد: این کشور متعلق به امام زمان(عج) است.  

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه، مردم هرجا که شاهد ناهنجاری‌ بودند و در این حوزه آزاری دیدند، سریع به مراکز ذی‌ربط همچون پلیس، بسیج، سپاه و اداره اطلاعات با مستندسازی اطلاع دهند بیان کرد: در ماه‌های گذشته‌ همواره جلسات متعددی با حضور مسئولان ذی‌ربط و با همکاری سپاه، دادگستری و استانداری و سایر نهادها در استان تشکیل شده و جلوی بسیاری از اقدامات‌ منفی را در این زمینه گرفته ایم.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات غزه خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و دولت ظالمش در سال‌های اخیر همواره زمین‌گیر شدند و بعد از عملیات طوفان‌الاقصی نیز در حال سپری کردن دوران فلاکت‌بار خود هستند.

آیت الله فلاحتی، رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارترین و وحشی‌ترین رژیم جهان دانست که تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیده است گفت: بیشتر این کشته شده ها زن و کودک هستند و این کودک‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری و گرگ‌صفتی آن‌هاست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به مسائل مربوط به بازار، از سازمان‌های مربوطه خواست که اقلام و لوازم ضروری زندگی مردم مانند مرغ، گوشت و دارو و... را مورد توجه اساسی قرار دهند و از طریق ارتباط با رسانه‌ها، اخبار لازم را سریع به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: مسئولان ذی‌ربط تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیرند تا مردم آسیب نبینند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین از دولتمردان و وزیر بهداشت خواست که به بیمارستان‌های گیلان نیز توجه جدی داشته باشند چرا که بیمارستان‌های دولتی در تراز مردم نداریم، و افزود: ساختمان بعضی بیمارستان‌های گیلان چندین دهه در حال خاک خوردن است و از دولتمردان می خواهیم که حتماً فکری برای این موضوع داشته باشند.

هشدار به طراحان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در گیلان

هشدار به طراحان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در گیلان

کد خبر 1737832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha