اختصاص زمین برای حوزه علمیه خواهران و برادران در شهرستان مارگون نهایی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نهایی شدن زمین برای ساخت حوزه علمیه خواهران و برادران در این شهرستان خبر داد و گفت: راه و شهرسازی مکلف شد راه ورودی از شهر تا مجتمع ادارات را دو بانده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» امروز (۱۷ آذر ماه) در ادامه سفرهای خود با سفر به شهرستان مارگون، با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به همراه مدیران استانی و شهرستانی حوزه زیرساخت به این شهر آمده، گفت: در این میز ارتباطات مردمی به مشکلات مردم رسیدگی و دستور لازم برای رفع آنها صادر می‌شود.

وی برخی از مشکلات را مربوط به روستاهای شهرستان مارگون دانست و افزود: برخی افراد در زمینه دریافت تسهیلات جهت اشتغال و برخی دیگر نیز مطالبات شخصی داشتند.

احمدزاده شهرستان مارگون را از شهرستان‌های کم برخوردار و تازه تاسیس این استان دانست و ادامه داد: در دور دوم سفرهای استانی دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان مارگون مورد توجه بوده و وزیر کشور با سفر به این شهرستان ۱۰۰ میلیارد تومان به حوزه زیرساخت‌های مارگون اختصاص داد.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۶۵۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهرستان مارگون در سفر هیئت دولت به استان اختصاص یافت، ادامه داد: امروز نیز کارهایی انجام و مواردی از جمله زمینی برای احداث مجتمع ادارات در قالب ۱۷ هکتار نهایی و عملیات آن آغاز خواهد شد.

وی احداث درمانگاه بستر درمانی در ۱۳ هزار متر مربع از محل مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه سیمان مارگون و حمایت‌های دولت را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: زمینی برای ساخت حوزه علمیه برادران و خواهران در شهرستان مارگون اختصاص یافته است.

احمدزاده ضمن تاکید بر اینکه اداره راه شهرسازی مکلف شد تا راه ورودی شهر مارگون تا مجتمع ادارات را دو بانده کند، افزود: جاده دسترسی در تاکسیسه به سمت مورزرد زیلایی و همچنین دهستان زیلایی تا روستاهای چاهن و موشمی در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی مشکلات روستاها از جمله دلیرچ را از دیگر برنامه‌های خود در شهرستان مارگون دانست و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا شهرستان مارگون از محرومیت خارج شود.

وی از تلاش برای تحت حمایت قرار گرفتن شهرستان مارگون از طرف بنیاد علوی سخن به میان آورد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تفاهمنامه‌ای به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در شهرستان مارگون با استانداری به امضا رسانده تلاش می‌کنیم با اعتبارات اختصاص یافته دولت، شهرستان مارگون از محرومیت خارج شود.

کد خبر 1737845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha