اطلاع رسانی اقدامات دولت ضروری است

 حجت الاسلام ربانی با تاکید بر اطلاع رسانی کارهای دولت و کاشتن بذر امید در دل مردم، گفت: دولت سیزدهم در بخش های مختلف به ویژه در بحث نیرو اقدامات خوبی انجام داده است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی گ، حجت الاسلام مهدی ربانی، در دیدار با معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، ضمن تقدیر از خدمات دولت در بخش های مختلف گفت: دولت سیزدهم به ویژه در بحث نیرو اقدامات خوبی انجام داده است است که این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد. 

امام جمعه شهرستان محلات، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری می فرمایند ما می توانیم واقعا کار شدنی است و آنچه ما واقعا به آن نیاز داریم کار جهادی و شبانه روزی است.

وی با اینکه این همه کار انجام شده است ولی باز هم جای کار هست تا کشور به پیشرفت های بهتری برسد، ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید به صورت جهادی و در راه رضای خدا کار کنند. 

حجت الاسلام ربانی ادامه داد: دولت به رشد تولید توجه ویژه داشته است و در راستای شعار سال مهار تورم، رشد تولید گام بر می دارد.

امام جمعه محلات همچنین با توجه به سرانه بالای مصرف انرژی در کشور نسبت به سایر کشورها بر مدیریت مصرف آب و برق تاکید کرد. 


وی به اطلاع رسانی کارهای دولت و کاشتن بذر امید در دل مردم تاکید کرد و گفت: این امری ضروری است و باید توسط همگان انجام شود، زیرا دشمن همیشه در صدد ایجاد نا امیدی در بین مردم است.

کد خبر 1737846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha