خیرین پشتوانه مدرسه سازی در کشور هستند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: خیرین و کمک های مردمی پشتوانه قوی مدرسه سازی برای رفع محرومیت در کشور هستند.

ناصر فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به مشارکت بالای ۸۰ درصد خیرین در مدرسه سازی، اظهارداشت: خیرین مدرسه ساز و کمک های موردی مردم پشتوانه اصلی و قوای برای احداث محیط های فرهنگی و آموزشی برای رفع محرومیت در این بخش هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان عدم همکاری مردم در مدرسه سازی را چالش ساز اعلام کرد و افزود: اعتبار دولتی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های مدرسه سازی کفایت نمی کند و سرعت کار پروژه ها را خیلی آهسته می کند.

وی ادامه داد: خیرین در استان اصفهان همت و اراده خوبی برای مدرسه سازی داشته اند و بسیاری از مشکلات با همین تعامل رفع شده و شاهد پیشرفت کار هستیم.

فتحی با بیان اینکه ۴۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان اصفهان داریم، تصریح کرد: محدودیت اعتبارات مانع اجرای پروژه ها شده است.

وی یادآورشد: خیرین در بخش های مختلف مدرسه سازی همکاری دارند و این نیت و کمک صادقانه آنان باعث شده که جریان علم و دانش کشور مورد حمایت باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان اذعان کرد: خیرین با مدرسه سازی مسیر علم و آموزی و تربیت را تسهیل کرده اند و به آینده جامعه کمک می کنند.

کد خبر 1737852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha