ظرفیت‌های وزارت کشور برای کانون بانوان بکار گرفته می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به راه اندازی کانون بانوان گفت: ظرفیت های وزارت کشور در فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها برای کانون بانوان بکار گرفته می شود.

«مرضیه استکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با تاکید بر اهمیت راه اندازی کانون های تخصصی بانوان در استان اصفهان اظهارداشت: این اقدام یکی از فرصت های مناسب برای خدمت به جامعه و بررسی تخصصی نیاز زنان و دختران جامعه است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان افزود: این مراکز می توانند موضوعات تخصصی را بررسی و به اطلاع مسئولان امر برسانند و در برنامه ریزی و رفع نیازهای حوزه بانوان در هر منطقه با محوریت مسجد و کانون های تخصصی بانوان عملکرد مناسبی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نظر مسئولان در استان اصفهان را برای همکاری در این حوزه جلب می کنیم، تصریح کرد: ظرفیت های وزارت کشور در فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها برای کانون بانوان بکار گرفته می شود.

استکی اضافه کرد: اگر در منطقه، محله و یا شهرستانی تاسیس و حمایت از کانون های بانوان با مشکلی روبرو شود، دفتر امور بانوان و خانواده آن موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۷۰ دهیار زن در استان اصفهان منصوب شده اند، خاطرنشان کرد: این افراد در مناطق خود می توانند منشا خدمات زیادی باشند و به کانون های تخصصی بانوان کمک کنند.

امیدبخشی کانون های مساجد در هر محله

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز نیز این نقش آفرینی مهم بوده و باید شرایط برای فعالیت آنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه وجود مسجد در هر محله ای مایه امید برای مردم است، اذعان داشت: راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در توسعه فرهنگی، هنری و اجتماعی جلوه های امیدواری را تقویت کرده اند.

استکی اضافه کرد: کانون های تخصصی بانوان تجلی دیگر امیدواری در هر منطقه خواهند بود که با همت و ایفای نقش دختران و زنان رقم می خورد.

کد خبر 1737857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha