10 طرح محرومیت زدایی توسط سپاه جوادالائمه خراسان شمالی به اتمام رسید

فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی قوشخانه از توابع شیروان گفت: عملیات 10 طرح عمرانی و محرومیت زدایی در بخش قوشخانه از توابع شهرستان شیروان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به اتمام رسید.

محمد نظریان، فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی قوشخانه از توابع شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این طرح ها شامل ساخت دیوارمدرسه روستای تفتازان ، ساخت نمای مسجد، دیوارمدرسه وبتن کل حیاط مدارس روستای رباط، ساخت دیوار مدرسه و ۱۲۰۰مترکانال سیمانی آب کشاورزی در روستای سنجد است.

وی تعمیرات مدارس روستای زیدر و غیره را از دیگر طرح ها برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح های مزبور به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش قوشخانه و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 نظریان عنوان کرد: یکی از مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خراسان شمالی بخش قوشخانه شیروان است زیرا که در بسیاری از شاخص ها بسیار محروم است و راه دسترسی و تردد بسیاری از روستاهای شهرستان است که نیاز است نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد.

فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی قوشخانه از توابع شیروان اضافه کرد: تابستان با اعزام گروه های جهاید اقدامات ارزنده ای در بخش های مختلف مدارس، سرویس های بهداشتی مدارس، مددجویان کمیته امداد، تعمیرات، نوسازی ساخت منزل، احداث کانال کشاورزی، بهسازی مساجد، کتابخانه و غیره صورت گرفته است.

 نظریان با بیان اینکه طرح های محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی همچنان در دست اجرا است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است بیان کرد: این قرارگاه با اعزام امام جماعات به روستاهای بخش به دنبال رفع فقر فرهنگی منطقه و شناسایی مشکلات مردم و روستاها برای قرار گرفتن در اولویت خدمت رسانی است.

کد خبر 1737869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha