بچه‌های مسجد «بانوی بی‌حرم» را در همدردی با مادران غزه تولید کردند+نماهنگ

حجت‌الاسلام ضابطی با اعلام تولید نماهنگ «بانوی بی‌حرم» به همت کانون فرهنگی هنری شهید فخری‌زاده، گفت: این اثر با محوریت حضرت زهرا(س) و اشاره به مادران مظلوم غزه و با نخستین تجربه حضور دختران گروه تولید شده است.

حجت الاسلام مجتبی ضابطی در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «بانوی بی حرم» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید محسن فخری‌زاده» خبر داد و بیان کرد: این نماهنگ به مناسبت ایام فاطمیه، با محوریت حضرت فاطمه زهرا(س) و نگاه به مادران مظلوم غزه تولید شده است.

بچه‌های مسجد «بانوی بی‌حرم» را در همدردی با مادران غزه تولید کردند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری زاده ادامه داد: اجرای نماهنگ توسط گروه سلیمانی‌ها و تصویربرداری و تدوین کار توسط گروه رسانه ای آرمان هر دو متعلق به کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری‌زاده انجام شده است.

وی با بیان اینکه کل کار در شهرستان لنگرود فیلمبرداری شده است، گفت: این نماهنگ نخستین حضور دختران کانون در تولید سرود و نماهنگ است. کانون برای تولید نماهنگ فراخوان جذب دختران به گروه سرود سلیمانی ها را اعلام کرد که ۲۵ نفر از دختران برای حضور اعلام آمادگی کردند.

نماهنگ بانوی بی‌حرم

بچه‌های مسجد «بانوی بی‌حرم» را در همدردی با مادران غزه تولید کردند

حجت الاسلام ضابطی ادامه داد: این دختران پیش از نماهنگ «بانوی بی حرم» سابقه حضور در گروه سرود و اجرای سرود را نداشتند و این قدری کار را سخت می کرد اما با توسل به حضرت زهرا(س) و به همت سیده انسیه مهری پور، همسرم و سرپرست گروه دخترانِ گروه سرود سلیمانی ها کار به خوبی پیش رفت و تولید شد.

وی در ادامه بیان کرد: پسران گروه هم در این اجرا تعدادشان افزایش یافته و این از موفقیت های گروه محسوب می شود.

بچه‌های مسجد «بانوی بی‌حرم» را در همدردی با مادران غزه تولید کردند

حجت الاسلام ضابطی خاطرنشان کرد: بنا است این نماهنگ به تناسب سال های عمر مبارک حضرت زهرای مرضیه(س) امروز (شنبه، ۱۸ آذرماه) ساعت ۱۸ رونمایی شود. بنابر رایزنی های انجام شده این اثر از شبکه های ملی و استانی رسانه ملی پخش می شود.

کد خبر 1737882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha