زنجان، مهیای برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز می شود

با نزدیک شدن به آغاز سی‌امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان زنجان تمامی دستگاه‌های مربوطه آمادگی خود را جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاس اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با توجه به مصوبه ستاد برگزاری اجلاس، کارگروه ویژه‌ای در جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در حوزه شهرداری زنجان تشکیل شد که با برگزاری جلسات متعدد و منظم با شهردار، شورای شهر و روسای سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری زنجان، ظرفیت های مناسبی از طریق شهرداری زنجان در راستای باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاس سراسری نماز به کار گرفته شد.

از جمله برنامه های پیش بینی شده و در حال اجرا، مشارکت شهرداری زنجان در برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی مختلفی مانند «عهدواره به رنگ قنوت» که در قالب اردوهای دانش آموزی با محتوای ترویج فرهنگ نماز در ۴۰ دبیرستان متوسطه اول شهر زنجان در حال برگزاری است و نمایش میدانی بزرگ آواز پر جبرئیل که به فلسفه نماز در قالب هنری می‌پردازد می‌باشد.

علاوه بر آن با محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح های فاخر هنری با موضوع نماز که در قالب دیوار نگاره ، استند ، بیلبورد و عرشه های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس هایی با موضوع  اقامه نماز به صورت جدی صورت خواهد پذیرفت.

در همین راستا با موافقت شهرداری، اولین دیوارنگاره‌ی بزرگ میدان ولیعصر مزین به یک طرح با موضوع نماز و محوریت نسل نو خواهد شد.

معاونت خدمات شهری با فراهم نمودن مقدمات و نیازهای اساسی مثل پارکینگ تکمیل فضای سبز و سایر خدمات مورد نیاز در آماده سازی مصلا با استفاده از ماشین آلات و تامین نیروی انسانی لازم به میدان آمده است و با تمام امکانات آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز می‌باشد.

در همین زمینه تمام تمهیدات لازم برای روزهای بارانی و برفی نیز تدارک دیده شده است. این اقدامات و سایر اقدامات مهمی که در دستور کار قرار گرفته است با همت مجموعه شهرداری و شورای شهر در حال انجام است که مؤید برگزاری باشکوه اجلاس سراسری نماز در استان زنجان می‌باشد.

کد خبر 1737903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha