ارسال ۶۰ طرح به مجمع بسیجیان گیلان

حجت الاسلام چهری از ارسال ۶۰ طرح به مجمع بسیجیان گیلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام امیر چهری امروز (شنبه ۱۸ آذر) در نشست خبری ستاد تخصصی اقشار بسیج گیلان با اصحاب رسانه اظهار کرد: همه ادارات و نهادهای دولتی بایستی از تفکر بسیجی در راستای رفع دغدغه های موجود جامعه بهره گیرند.


نایب رییس مجمع بسیجیان گیلان با بیان اینکه ایده ها و طرح های ارائه شده در مجمع عالی بسیج مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد، گفت: از نخبگان و دانشگاهیان برای رفع آسیب های اجتماعی، فرهنگی و منابع طبیعی و دیگر حوزه های  گیلان  بهره گرفته می شود.

وی با بیان اینکه با تفکر بسیجی مشکلات جامعه حل می شود، افزود: در هر بحران و مشکلات جامعه  از ظرفیت های بسیج بهره گرفته شد آن دغدغه به نحو احسن حل شد.  

نایب رییس مجمع بسیجیان گیلان از ارسال ۶۵ ایده و طرح به مجمع عالی این استان خبر  داد و اضافه کرد: از این تعداد ۴۹ طرح  شهرستانی  و ۱۶ طرح استانی برای حل مشکلات مردم در مجمع عالی مطرح شده است.

چهری ادامه داد: از ۶۵ طرح مطرح شده در مجمع عالی ۴ طرح در اجلاسیه استانی مجمع بسیجیان گیلان مورد ارزیابی قرار می گیرد.


وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود گفت: اشتغالزایی، کشاورزی، فقرزدایی، بحران زدایی و سالمندی جمعیت وبحران پسماند... د. از جمله طرح ها و مشکلاتی است که به مجمع بسیجیان‌گیلان  جهت بررسی و رفع آسیب ها ارائه شده است.

کد خبر 1737974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha