دانش آموزان عامل محرک مردم برای حضور مردم در انتخابات هستند

ایروانی گفت: دانش آموزان عامل محرک مردم در پای صندوق های رای هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۱۸ آذر) در دیدار با تشکل های دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی محمدعلی جوادی شهر نهبندان اظهار کرد: دانش آموزان بالای ۱۸ سال سن امسال در انتخابات هم می توانند رای دهند و هم عامل محرک مردم برای حضور در پای صندوق رای باشند.

وی با اشاره به برخی از موفقیت ها و دستاوردهای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: جریان یا حرکتی که از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبعیت کند، در جهت اعتلای این کشور تلاش کرده است و ما باید این روحیه را در جامعه تقویت و تبیین نماییم.

فرماندار نهبندان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: برگزار کننده و نظارت کننده انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خود مردم هستند و بایستی با همکاری تشکل های دانش آموزی در راستای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالار و مرم پایه است و مردم باید در اجرای امورات مشارکت کنند، افزود: مردم از ابتدای انقلاب نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور انتخاب کردند و مهم این نیست که چه کسی رای آورده است مهم این است که مردم با همه سلیقه های مختلف رای دادند که این نشان از قدرت حکمرانی ایران است.

ایروانی گفت: در این کشور خدمات زیادی انجام شده است که شاید اطلاع رسانی نشده است لذا دانش آموزان باید مطالبه گر دولت باشند.

وی گفت: ۱۳ روستا آبرسانی و هفت چاه حفر شده است و تنش آبی شوسف هم برطرف خواهد شد، در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای این مهم از منابع داخلی و مشارکت مردمی اعتبار گذاشتیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای ساخت مسکن بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین واگذار کرده ایم، افزود: مشکل ۳۵۷ واحد نهضت ملی مسکن رفع شده است.

 ایروانی گفت: نهبندان جاده ترانزیتی کشور است و ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد برای جاده های روستایی اعتبار از محل طرح توسعه نهبندان اعتبار گذاشته ایم.

وی در ادامه افزود: تشکل های دانش آموزی با ایفای نقش دقیق و درست خود و با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوب حوزه دانش آموزشی، سعی کنند نقشی مفید و موثر در توسعه شهرستان ایفا کنند.


 

کد خبر 1738024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha