حضور رزمندگان سپاه در سراسر کشور ایجاد امنیت پایدار را ممکن می‌کند

حجت‌الاسلام توکلی گفت: حضور رزمندگان سپاه در سراسر کشور ایجاد امنیت پایدار را ممکن می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیجار  اظهار کرد: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است که نیروهای سپاه از آن برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام توکلی اظهار داشت: کردستان با حضور نیروهای مستعد، جهادی و تحصیلکرده، یک استان شاخص است و امیدواریم روند پیشرفت همواره رو به جلو باشد.

وی  ضمن تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام ابوالفتحی در طول مدت نمایندگی، برای نماینده جدید هم آرزوی موفقیت کرد.

 فرمانده سپاه بیجار هم در آئین تکریم و معارفه افزود: حضور رزمندگان سپاه در سراسر کشور ایجاد امنیت پایدار را ممکن می کند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: دشمن سال‌های سال تلاش کرده تا آرامشی که به برکت خون شهدا و راهنمایی‌های امامین انقلاب ایجاد شده را خدشه‌دار کند.

وی گفت: با توجه به همت بلند سبزپوشان کردستان، موفقیت‌های بیشتری در انتظار سپاه استان خواهد بود.

فرمانده سپاه بیجار افزود: حضور رزمندگان سپاه در سراسر کشور با رسالت تلاش در جهت ایجاد امنیت پایدار است، و امنیت بستر همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها برای موفقیت‌های پی در پی است.

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیجار با حضور حجت الاسلام توکلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و فرمانده سپاه ناحیه بیجار و سایر مسئولان استانی  در سپاه ناحیه بیجار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام زین العابدین فاضل به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار با حکم حجت الاسلام توکلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس شد.

کد خبر 1738051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha