خدمات استان فارس به زائران اربعین حسینی ستودنی است

حجت‌الاسلام‌ موسوی‌فرد گفت: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ویژه و شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌الاسلام‌ سید محمد نبی موسوی‌فرد در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه در عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، گفت: ۲۰ سال قبل کمتر کسی تصور می‌کرد که در مراسم اربعین بالغ‌بر ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان به سمت کربلای معلی حرکت کنند و امروز با عنایت الهی این مراسم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل این حرکت انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تأکید بر این موضوع که اربعین بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می‌کند و در این خصوص تردیدی وجود ندارد، ادامه داد: در ایام اربعین نه‌ تنها شیعیان که غیر شیعیان و غیرمسلمانان نیز شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ایران اسلامی نیز سال‌های متمادی است که مردم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل به سمت‌وسوی کربلای معلی حرکت می‌کنند که طبیعتا این حرکت نیاز به بسترسازی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد افزود: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ویژه و شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در داستان حج از فردای پایان یافتن مناسک حج برنامه سال آینده، برنامه‌ریزی می‌شود که طبیعتاً در موضوع اربعین هم باید همین‌گونه باشد و برنامه‌ریزی جامع انجام شود.

کد خبر 1738063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha