شیروان، دارالمصلین خراسان شمالی میزبان یک شهید گمنام شد

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: این شهرستان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان یک شهید گمنام است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در روز شهادت حضرت زهرا(س)، یک شهید گمنام در شیروان تشییع و در ورودی مصلای امام خامنه ای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

وی ضمن دعوت از حضور مردم برای این آیین بزرگ خاطرنشان کرد: انشالله مردم، مسئولان و خانواده های شهدا در مراسم خاکسپاری این شهید گمنام نیز که روز ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود حضور پررنگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما برای حفظ انقلاب در برابر خون شهدا بسیار سنگین است خاطرنشان کرد: همه در هر جایگاه که هستیم باید بدانیم که مقام و پست و این جایگاه به واسطه خون شهدا به دست آمده و باید مراقب باشیم از راه و هدف ایشان منحرف نشویم.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌ خود بر پشتیبانی از ولی فقیه تأکید کرده‌اند زیرا که به گفته شهید سلیمانی ولی فقیه عمود خیمه اسلام است و اگر عمود خیمه بیافتد کل نظام جمهوری اسلامی لطمه می‌بیند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه شهدا شفیعان ما در روز قیامت هستند بیان کرد: در همه سختی‌های انقلاب این شهدا بودند که به فریاد ما رسیدند و موجب عزت و بالندگی ما شدند.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است که در دوران دفاع مقدس 636 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

کد خبر 1738071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha