۲۱۰ جهادگر به روستاهای شیروان اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان گفت: ۲۱۰ جهادگر طی سه اردوی جهادی به روستاها و مناطق محروم این شهرستان اعزام شده و خدمات عمرانی خوبی برای ساکنان روستاها دادند.

علی ساجدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این جهادگران به مدت ۱۲۸ روز به اردوهای جهادی عمرانی، علمی، آموزشی فرهنگی اعزام شده‌اند که با خدمات جهادی توسط آنان، ۱۵ باب مدرسه رنگ آمیزی، نوسازی و زیبا سازی شده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه این نهاد برای دانشگاه و دانشجویان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی تمام تلاشش بر این است چند هدف را در حیطه‌های دانشگاهی محقق کند از جمله تربیت مدیران تراز آینده انقلاب اسلامی است که این موضوع با ایجاد فرصت ‌ها و تجربیات مسئولیتی برای دانشجویان در تشکل ‌فراهم می شود.

 ساجدی عنوان کرد: با کسب این تجربه‌ها و اقدامات جهادی انجام شده قادر خواهند بود تا در آینده مسائل اساسی کشور، استان و شهرستان را یک به یک با قدرت حل مسئله، توان تیم سازی، بسیج کنندگی و جریان سازی حل و فصل کنند.

 مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی مفتخر به خدمات رسانی به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی محرومان و مستضعفین می باشد اضافه کرد: برخورداری ۴۸۰ دانش آموز از آموزش‌های اردوهای جهادی، علمی، تربیتی و فرهنگی، نشست های روشنگرانه و تبیینی با حضور ‌مسئولان کشوری، استانی و اهداء کولر در فصل گرما ‌و بخاری و البسه‌های گرم در فصل سرما در حاشیه شهرستان از جمله اقدامات انجام شده به نیازمندان بوده است.

ساجدی برگزاری کلاس های آموزش مشاغل خانگی اعم از خیاطی، نمد دوزی، چرم‌دوزی، گل دوزی، کارگاه ‌های آموزشی تربیت صحیح فرزند، ‌فرزند آوری، پیشگیری از اعتیاد، احکام بانوان در روستاها  و غیره را از دیگر خدمات گروه های جهادی انجام شده برای محرومان برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1738073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha