گلوگاه آماده برگزاری آئین وداع و تشییع با شهید خوشنام 

ذاکری گفت: گلوگاه آماده برگزاری آئین استقبال و وداع و تشییع با شهید خوشنام است و تلاش داریم تا تشییع و تدفین شهدا پیوست فرهنگی و آفند رسانه‌ای باشد.

مجتبی ذاکری- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه و مسئول کمیته اطلاع رسانی تشییع خوشنام گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شهرستان گلوگاه به عنوان شرقی ترین شهر استان مازندران همزمان با شهادت زهرای مرضیه، میزبان یک شهید خوشنام برای وداع و خاکسپاری است.

وی افزود: ستاد مردمی استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید خوشنام شهرستان گلوگاه تشکیل و کمیته اطلاع رسانی به عنوان یکی از کمیته های این ستاد با قوت آماده استقبال از شهداست و اطلاع رسانی های مختلف محیطی، فضای مجازی و رسانه ای انجام شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه یادآور شد: مراسم تشییع و تدفین شهدا باید پیوست فرهنگی و آفند رسانه‌ای نیز داشته باشد و حضور حداکثری اقشار و اقوام مختلف نیز در این مراسم، پیامد مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد داشت و همه توان ما بر این‌مهم متمرکز شده است.

ذاکری گفت: مراسم وداع ۲۵ آذر همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلای نماز جمعه شهرستان گلوگاه برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری ۲۶ آذر ماه برگزار می شود.  

وی افزود: شهدا برای شرف و آبروی کشور و مردم جنگیدند و مظلومانه شهید شدند و اکنون مهمترین وظیفه ما استمرار راه شهدا و عمل به وصایای شهداست.

گلوگاه آماده برگزاری آئین وداع و تشییع با شهید خوشنام 

کد خبر 1738113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha