«حزب‌الله» با بیانیه پیروز نمی‌شود، بلکه با خون و موشک‌های خود پیروز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که ما با بیانیه پیروز نمی‌شویم، بلکه با خون و موشک‌های خود پیروز می‌شویم. مقاومت امروز در بهترین روزهای خود است و به همه دنیا ثابت می‌کند که اسرائیل در برابر او زانو خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در مراسم تجلیل حزب الله از «عبداللطیف الامین» در حسینیه شهرک الصوانه گفت: با وجود زخم‌ها، طی روزهای آینده شاهد خواهیم بود که مقاومت در لبنان و غزه در مسیر برد-برد قرار می‌گیرد و با وجود حمایت آمریکا، دشمن صهیونیستی در مسیر بازنده-بازنده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رویارویی مقاومت با شکستی تحقیرآمیز برای دشمن آغاز شده است، اظهار کرد: مقاومت لبنان همچنان در میدان است و هر موشکی که به سمت اسرائیل شلیک می‌کند، اراده آمریکا را در محافظت از دشمن در هم می‌شکند و پیروزی واقعی برای مردم غزه است.

وی تاکید کرد: ما در حزب‌الله لبنان با بیانیه پیروز نمی‌شویم، بلکه با خون و موشک‌های خود پیروز می‌شویم. مقاومت امروز در بهترین روزهای خود است و معادلات را تغییر می‌دهد و به همه دنیا ثابت می‌کند که دشمن اسرائیل در برابر او زانو خواهد زد.

شیخ نبیل قاووق گفت: شهرک‌های رها شده اسرائیل دلیل برتری مقاومت و ناتوانی و ناکامی ارتش دشمن اسرائیل است، زیرا مقاومت امروز در موضع قدرت قرار دارد و شرایط و معادلات را رقم می‌زند.

وی گفت: دشمن چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارد و تنها راه توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از طریق استواری و مقاومت حاصل می‌شود، نه شرط‌بندی بر شورای امنیت و جامعه بین‌المللی و مذاکره بالای میز و زیر میز.

وی همچنین تاکید کرد: مقاومت در لبنان در اوج اقتدار خود و در روزهای طلایی خود است و دشمن اسرائیلی در بدترین روزهای خود به سر می‌برد و ما بار دیگر ثابت می‌کنیم که موشک ها و خون شهدا با وجود همه تهدیدها و ناوهای هواپیمابر، فلسطین پیروز است.

کد خبر 1738141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha