دوره کاربردی و مهارتی «بایسته های تبلیغی» در شهرستان مهر برگزار شد

دوره کاربردی و مهارتی بایسته‌های تبلیغی به همت مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان فارس ویژه طلاب برادر و خواهر شهرستان مهر برگزار شد.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: در راستای توانمندسازی مدیریتی و تبلیغی طلاب و روحانیون،دوره کاربردی و مهارتی «بایسته های تبلیغی» به همت مرکز آموزش های کاربردی  حوزه علمیه استان فارس در شهرستان مهر برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی با اشاره به اینکه این دوره یک روزه با همکاری موسسه دارالاعلام شعبه فارس و تدریس حجت الاسلام رحیم صبور مدیر این موسسه برگزار شده است، افزود: این دوره علمی کاربردی ویژه طلاب برادر و خواهر شهرستان مهر در تاریخ ۱۶ آذرماه برگزار شده است.

وی آشنایی طلاب و روحانیون با مبانی مورد نیاز حوزه های تبلیغی و بصیرتی را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه ما از ابتدای سال ۱۴۰۲ در استان فارس رشد کیفی مبلغان و مبلغات جهت رسیدن به اوج توانمندی مدیریتی، تبلیغی و...بوده و این مهم در آینده نیز ادامه دارد.

اسدی همچنین خواستار بهره مندی طلاب از دوره های آموزش کاربردی شد و ابراز امیدواری کرد شاهد پیشرفت بیش از پیش توانمندی طلاب استان فارس در عرصه های تبلیغی و... باشیم.

وی حضور و سخنرانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه فارس را از برنامه های این دوره کاربردی برشمرد و گفت: پیگیری مطالبات طلاب در امور تبلیغی، دیدار با امام جمعه مهر، مدیر و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان دیگر برنامه های معاون تبلیغ و نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس در شهرستان مهر بود.

کد خبر 1738263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha