دستگاه‌های دولتی و خصوصی در زمان بحران حضور پررنگ داشته باشند

شهاب‌زاده گفت : دستگاه‌های دولتی و خصوصی در زمان بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد حضور پررنگ داشته و پای کار باشند تا مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(یکشنبه، ۱۹ آذر) در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی احتمال بارش باران و برف در شهرستان آستارا وجود دارد.

فرماندار بندر آستارا افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، اقدامات لازم در خصوص مدیریت بحران صورت گرفته تا مشکل خاصی پیش نیاید.

وی با بیان‌اینکه امکانات و تجهیزات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آستارا پاسخگوی نیازها نیست، تصریح‌کرد: با توجه به این مسئله همه ادارات و دستگاه‌های ذیربط آمادگی لازم را داشته و پای کار بوده و درصورت نیاز به یاری سایر دستگاه‌ها بشتابند.

شهاب‌زاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های برف‌روب برای خدمات‌رسانی در روستاهایی که احتمال بارش برف وجود دارد، آماده باشند، گفت: دستگاه‌های دولتی و خصوصی در زمان بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد حضور پررنگ داشته و پای کار باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه در صورت نیاز نیروهای نظامی و انتظامی نیز در میدان باشند تا مشکلی برای جان و مال هموطنان ایجاد نشود، ادامه داد: آماده باش نیروها جدی گرفته گرفته شده و برای به‌کارگیری آنان مدیریت درستی صورت گیرد.

وی اضافه‌کرد: به کارگیری نیروها با مدیریت درست هم باعث می‌شود کارآمدی نیروها از دسته نرفته و هم دچار خستگی نشوند.

شهاب‌زاده با تاکید بر اینکه نیروهایی که در زمان بحران به کار گرفته می‌شوند باید نیروهای عملیاتی باشند، افزود: به کارگیری نیروهای عملیاتی باعث خروجی بهتر و بیشتر در زمان بحران می‌شود.

وی تاکید کرد: از افراد فاقد کارآمد و تماشاچی در زمان مدیریت بحران به هیچ‌وجه استفاده نشود.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه مدیریت سوخت در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای در زمان بحرانی برخوردار است، خاطرنشان‌کرد: مسئولان مرتبط با این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 1738265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha