اجرای طرح تکریم مداحان و پیرغلامان حسینی استان لرستان

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان با اشاره به اجرای طرح تکریم مداحان و پیرغلامان حسینی در استان لرستان، گفت: درادامه این طرح مداح و پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج ماشالله قبادی راد تکریم شد.

مسلم رضایی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  طرح تکریم پیرغلامان و مداحان استان لرستان، با هدف عیادت، دلجویی، سرکشی و تکریم مداحان، ستایشگران اهل بیت(ع) و پیرغلامان حسینی (ع) هیات های مذهبی برگزار می شود.

مسئول بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان افزود: طی این برنامه با جضور جمعی از مسئولان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت از پیرغلامان حسینی  تکریم می شود.

اجرای طرح تکریم مداحان و پیرغلامان حسینی استان لرستان

گفتنی است، در این مراسم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان، رئیس اداره حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان، با اهدای لوح تقدیری مزین به امضای حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اهدای  هدایایی معنوی، از مداح اهل بیت (ع) و پیرغلام اباعبدالله الحسین(ع) شهرستان دلفان، حاج ماشااله قبادی راد، تقدیر به عمل آمد.

اجرای طرح تکریم مداحان و پیرغلامان حسینی استان لرستان

این جلسه، در فضایی سراسر معنوی، همراه با روضه خوانی مداح جوان شهرستان دلفان، کربلایی بهمن صیدی و نوحه خوانی حاج ماشااله قبادی راد به ساحت نورانی حضرت صدیقه کبری(س) در منزل این پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.

حاج ماشااله قبادی راد، ذاکر هیات انصار قمر بنی هاشم ع شهرستان دلفان، از مداحان و پیرغلامان حسینی ع و مورد وثوق، معتمد و کارگشا در رفع مشکلات مردم این شهرستان بوده که در سنوات گذشته، سابقه مدیریت کانون مداحان این شهرستان را نیز داشته است.

کد خبر 1738282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha