تقویت نیروی انتظامی یک ضرورت است

عزیززاده گرجی برلزوم تقویت نیروی انتظامی تاکید و کرد و گفت: اگر در اغتشاشات سال گذشته نیوری انتظامی نبود آسیب بسیاری به مردم می رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار بابل در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابل، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) سبب خلقت و آفرینش همه مخلوقات عالم، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) را به درستی برای نسل جوان معرفی نکردیم که دشمن الگوی بدلی و شعار بدلی زن، زندگی آزادی را معرفی می کند، درصورتیکه شعار زن، زندگی آزادی با وجود الگوهای انسان ساز نظیر حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) باید از جامعه اسلامی معرفی شود.

تقویت نیروی انتظامی یک ضرورت است

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات و برشمردن دستاوردهای عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برای حماس، افزود: باید اتفاقات در غزه به درستی برای جامعه تبیین شود.

عزیززاده گرجی اضافه کرد: کشورهای اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت مقاوم تر شود و اسرائیل فقط بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین از جمله آمریکا در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می کنند.

تقویت نیروی انتظامی یک ضرورت است

وی با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی با همکاری سپاه و بسیج هستیم، افزود: خنثی سازی نقشه های دشمنان انقلاب را به همت نیروی انتظامی، جامعه اطلاعاتی، بسیج و سپاه شاهدیم که خداوند متعال را شاکریم.

عزیززاده گرجی به اغتشاشات سال گذشته در کشور به ویژه بابل اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های دشمن همواره اختلاف افکنی بین نیروهای خودی و انقلابی است، دشمن تلاش دارد انسجام خدمت رسانان به مردم را خدشه دار کنند.

تقویت نیروی انتظامی یک ضرورت است

وی به نقشه های شوم دشمن برای تضعیف انتخابات اشاره و بیان کرد: باید چهار راهبرد امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری مورد توجه همگان به ویژه نیروی انتظامی باشد.

عزیززاده گرجی در بخشی از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم انتظامی بابل، افزود: سرهنگ محمدزمان شالیکار، فرمانده اسبق نیروی انتظامی بابل همکاری خوبی با شورای تامین بابل داشتند که شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه نقطه قوت نیروی انتظامی باید تقویت شود، گفت: دشمن همه جهت و تلاش خود را مصروف تخریب نیروی انتظامی داشت که باید برای تداوم فعالیت این نیروی خدوم و پرتلاش در کنار پرسنل انتظامی باشیم.

کد خبر 1738436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha