توزیع ۵ هزار کاربرگ آموزشی در مدارس ابتدایی خراسان جنوبی

چوپان از توزیع پنج هزار کاربرگ آموزشی در مدارس روستایی و چند پایه خراسان جنوبی در راستای تقویت آموزش و عدالت آموزشی خبر داد.

جواد چوپان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی با اشاره به توزیع پنج هزار کاربرگ آموزشی شامل کاربرگ های پایه های اول تا ششم ابتدایی به صورت هفتگی در استان، گفت: این کاربرگ ها که توسط برترین معلم ها و دغدغه مندان تعلیم و تربیت آماده شده و مورد تایید آموزش و پرورش نیز است به مدت ۲۵ هفته بین دانش آموزان روستایی و عشایری و به خصوص مدارس چندپایه ای که وقت کمتری برای آموزش دارند توزیع خواهد شد.

دبیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان خراسان جنوبی افزود: این کاربرگ های آموزشی که توسط قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی بنیاد احسان آماده شده است در سراسر استان با هدف بهبود آموزش و کمک به معلم های مدارس روستایی تهیه شده است.

وی ارزش ریالی تقریبی این پک های آموزشی را حدود ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی فعالیت های از قبیل توزیع بسته لوازم التحریر و برگزار دوره آموزشی نیز تاکنون در مدارس استان داشته است.

وی راه اندازی مدرسه تولید و مهارت را از دیگر برنامه های در حال اجرای این قرارگاه در خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: این طرح در برخی مدارس متوسطه اول دولتی در حال اجرا است.

چوپان طرح معلم معمار آینده را از دیگر برنامه های قرارگاه عدالت آموزشی دانست و گفت: در این طرح نیز حدود ۵۰۰ معلم استان آموزش می بینند.

کد خبر 1738438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha