دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش های فقهی باحضور مراکز تخصصی فقهی حوزوی به همت مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه گفت: سال گذشته به همت مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام و تأکید آیت الله فاضل لنکرانی، اولین نمایشگاه تخصصی پژوهش های فقهی برگزار شد که مورد استقبال علما، اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در ادامه افزود: امسال نیز پیرو درخواست‌های مکرر اساتید و پژوهشگران، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از 23 تا 29 آذر در محل نمایشگاه‌های مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برپا خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنج شنبه 23 آذر ساعت 16 با حضور علما، اساتید حوزه ودانشگاه و طلاب محترم برگزار می شود. از 23 تا 28 آذر مخصوص بازدید آقایان و روز 29 آذر اختصاص به بانوان محقق و پژوهشگر دارد و ساعات بازدید از ساعت 14 الی 20 خواهد بود.

اکبری شاهرودی ادامه داد: اطلاع و آگاهی از پژوهش های فقهی در مسائل مستحدثه مورد نیاز جامعه و استفاده از آن در نهادهای مختلف تقنینی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند راهگشای بسیاری از امور و مشکلات موجود شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: هر شب بعد از نماز، در نمایشگاه، میزبان نویسندگان و مراکز تخصصی در نشست معرفی کتاب خواهیم بود که در این نشست ها، جدیدترین آثار و پژوهش های فقهی معرفی خواهد شد.

کد خبر 1738452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha