درمانگاه غدیر بسیج به رادیولوژی و سونوگرافی مجهز می شود

مدیر درمانگاه غدیر بسیج شیروان گفت: طبق برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته به‌ زودی در این درمانگاه بخش های رادیولوژی و سونوگرافی راه اندازی خواهد شد.

سلیم برات زاده، مدیر درمانگاه غدیر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد:  علاوه بر بخش های مزبور با جذب پزشک‌های متخصص با تعرفه نیمه دولتی و  ایجاد داروخانه در جنب درمانگاه خدمات درمانی خوبی به مردم شهر ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این درمانگاه به مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج و عید غدیر اقدام به ویزیت رایگان دندان پزشکی و پزشک عمومی می کند، خاطرنشان کرد: درمانگاه غدیر شهرستان شیروان وابسته به بنیاد تعاون بسیج، خدمات درمانی متنوعی به عموم مردم و بسیجیان شیروان با کمترین تعرفه های ممکن ارائه می دهد.

برات زاده عنوان کرد: در حال حاضر در این درمانگاه خدمات درمانی شامل پزشک عمومی، دندانپزشکی ( ایمپلنت، لمینت، روکش، ترمیم، عصب کشی)، مامایی، مشاوره خانواده، خدمات پرستاری از جمله: نوار قلب، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی با پایین‌ ترین تعرفه به مردم این شهرستان ارائه می شود.

مدیر درمانگاه غدیر بسیج شیروان بیان کرد: خدمات درمانی درمانگاه غدیر برای بسیجیان دارای کارت بشیر عادی و فعال با تخفیف های ویژه اعمال خواهد شد که بسیجیان می‌توانند با مراجعه به سایت darmanbasij.ir در طرح بشیر سلامت ثبت نام کنند.

شهرستان شیروان دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء است که به مردم دو شهرستان شیروان و فاروج خدمات درمانی ارائه می دهد.

این شهرستان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1738480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha