پرداخت کمک هزینه درمان ۷۵ بیمار نیازمند توسط هلال احمر

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، کمک هزینه درمان ۷۵ بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط هلال احمر این شهرستان پرداخت شده است.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان کمک هزینه از محل ستاد بودجه عمومی برای تامین سلامت نیازمندان در راستای خرید دارو و تهیه تجهیزات پزشکی انجام شده که سقف کمک به هر نفر با توجه به درمان آنان متغیر است.

وی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار برای کمک به بیماران نیازمند، بیماران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به هلال احمر، پس از ارائه مدارک دارویی و درمانی و فاکتورهای هزینه، پس از طی فرآیند مددکاری از این کمک‌ها بر اساس دستورالعمل جامع خدمات حمایتی این سازمان برخوردار شوند.

نوروزی عنوان کرد: این اقدام به عنوان یکی از اصلی ترین مأموریت‌های سازمان داوطلبان بوده و اهتمام لازم جهت انجام فرآیند مددکاری و ارائه خدمات بهتر وجود دارد.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان اضافه کرد: یکی از خدماتی که سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال‌های گذشته در دستور کار قرارداده، ارائه کمک‌های بلاعوض به بیماران نیازمند است. این خدمات در قالب کمک هزینه معیشتی و پرداخت هزینه‌های دارو و درمان انجام می‌شود.

نوروزی با اشاره به درمانگاه هلال احمر این شهرستان بیان کرد: این درمانگاه شامل هفت بخش تزریقات،پزشک عمومی، دندان پزشکی، پرستاری، مامایی، شنوایی سنجی و فیزیوتراپی است که امسال تعداد مراجعه کنندگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به فعال شدن بخش فیزیوتراپی اقدام به جذب پرستار و نیروی خدماتی شرکتی صورت گرفت و با توجه به افزای تعداد مراجعه کنندگان تعداد پزشکان نسبت به قبل که دو پزشک بودند به ۶ پزشک افزایش یافت.

کد خبر 1738502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha