بیان واقعی دستاوردهای سفر اول هیئت دولت به استان امیدآفرین خواهد بود

مهاجر گفت: بیان واقعی دستاوردهای دولت در استان به‌خصوص دستاوردهای سفر اول هیئت دولت به استان امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رئیس جمهور بیشتر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در اولین جلسه ستاد استقبال سفر رئیس‌جمهور به گلستان گفت: با مرور سفرهای گذشته رئیس‌جمهور تجربیات بسیار خوبی به‌دست می‌آید که می‌توانیم از آن برای میزبانی بهتر و شایسته‌تر و با شکوه بهره‌برداری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: یکی از تجربیات موفق در این خصوص، نشست‌های تبیینی مسئولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف به‌منظور بیان دستاوردهای دولت در استان است.

وی ادامه داد: بیان واقعی دستاوردهای دولت در استان به‌خصوص دستاوردهای سفر اول هیئت دولت به استان امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رئیس جمهور بیشتر خواهد کرد.

مهاجر گفت: تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفرهای گذشته هیئت دولت به استان‌ها به‌دست آمده است.

وی اظهارداشت: مطمئنا هرچه استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت بیشتر و باشکوه‌تر باشد، آبروی استان در کشور و آبروی کشور در فضای بین‌المللی خواهد بود، زیرا استقبال از رئیس‌جمهور در واقع استقبال از شخص و گروه خاصی نیست، بلکه تکریم نظام و انقلاب است.

کد خبر 1738554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha