شهر بام‌های سفالی عطر لاله فاطمی می‌گیرد

سرهنگ قنبری گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) شهر بام‌های سفالی میزبان شهید دوران دفاع مقدس شده و عطر لاله فاطمی در آستارا می‌پیچد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)،اظهارکرد: همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر یک شهید والامقام دوران دفاع مقدس وارد بندر آستارا می‌شود و مورد استقبال مردم ولایتمدار و شهید پرور و مسئولان این شهرستان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه طی ایام فاطمیه(س) مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: روز جمعه ۲۴ آذر مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس در محل نیروی دریایی سپاه برگزار و پس از استقبال، پیکر این شهید والامقام به شهر آستارا منتقل و مورد استقبال شهروندان در محل هیئت رزمندگان اسلام قرار می‌گیرد، تصریح‌کرد: استقبال شهروندان ولایتمدار و شهید پرور آستارایی از شهید گمنام در مراسم هیئت فاطمیون در مسجد امام رضای غریب(غربا) از دیگر برنامه‌های حضور پیکر مطهر این شهید گمنام در بندر آستارا است و وداع با شهید نیز در این مکان مقدس انجام می‌شود.

سرهنگ قنبری گفت: اگر در زمان و مکان استقبال از شهید گمنام تغییری به وجود آمد از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به اطلاع مردم همیشه در صحنه و شهید پرور رسانده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه عزت و اقتدار کنونی کشور را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان‌کرد: از عموم مردم ولایمتدار و شهید پرور آستارا انتظار داریم در استقبال از شهید گمنام حضوری گسترده داشته باشند.

کد خبر 1738635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha