درخشش هنرمند آستارایی در رویداد«جنگل بارانی»

خوشحال از درخشش فرانک کاویانی هنرمند آستارایی در دومین رویداد فرهنگی هنری «جنگل بارانی» خبر داد.

بهرام خوشحال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: دومین رویداد فرهنگی هنری «جنگل بارانی» به مناسبت یکصد و دومین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و به همت حوزه هنری انقلاب، برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه دومین رویداد فرهنگی هنری «جنگل بارانی» در زمینه‌های فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات کوتاه، پوستر، تصویرسازی، نقاشی، خوشنویسی و حروف‌نگاری برگزار شد، افزود: ۴۵ اثر از سراسر کشور و استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی از کسب مقام و درخشش فرانک کاویانی هنرمند نقاش آستارایی در دومین رویداد«جنگل بارانی» خبر داد و افزود: این هنرمند آستارایی در رشته نقاشی حائر مقام در این رویداد شد.

خوشحال  با اشاره به اینکه از نفرات برتر رویداد فرهنگی هنری «جنگل بارانی» با اهدای جوایز و لوح سپاس در مجتمع ایثار و شاهد رشت تجلیل بعمل آمد، گفت: پخش نماهنگ میرزاکوچک جنگلی و نماهنگ رشت بارانی من و سخنرانی مسئولان از دیگر بخش‌های این رویداد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در اجرای رویداد فرهنگی هنری« جنگل بارانی» شورای اسلامی و شهرداری رشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی همکاری و مشارکت داشتند.

کد خبر 1738636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha