ورامین پیشتاز زنده نگهداشتن یاد و خاطرات  شهدا در سطح کشور است

اولین جلسه هماهنگی کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران در ورامین با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، صبح امروز چهارشنبه(۲۲آذرماه) اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران با حضور فرماندار ویژه ورامین، زاهدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، مرادی بخشدار جواد آباد، سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ورامین، کادری رئیس بنیاد شهید ورامین  و دیگر مسئولین در محل فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت: آن چیزی که ما باید به آن افتخار کنیم این است که رسم شهادت و سنّت الهیِ قتل فی‌سبیل‌الله، با نظام اسلامی زنده شده است و شهدا به معنی واقعی کلمه الگوی بی بدیل و چراغ هدایت جامعه می باشند.

وی افزود: مردم شهرستان ورامین در دوران  هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در اعزام فرزندان خود به مناطق جنگی بودند و بعد از اتمام جنگ نیز با  حفظ روحیه جهادی و انقلابی خود  پیشتاز در زنده نگهداشتن یاد خاطرات شهدا  در سطح کشور هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان با اشاره به برگزاری این کنگره در سطح استان تهران خاطر نشان کرد :کنگره ۱۲۰۰۰  شهید استان تهران  به صورت سراسری در همه شهرستان های استان تهران برگزار میشود و یاد و خاطره ۷۵۵ شهید شهرستان ورامین با همراهی آحاد مردم و دستگاه های اجرایی به بهترین نحوه ممکن در این کنگره اجرا خواهد شد.

کد خبر 1738649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha