مراسم گرامیداشت شهید امنیت در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید امنیت طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده، در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، پدر شهید مختارزاده در مراسم گرامیداشت این شهید امنیت به تشریح ابعاد شخصیتی و زندگی شهید مختارزاده پرداخت و افزود: همه شهدا ویژگی‌های ارزشمندی دارند که حتی برای اطرافیان ناشناخته است و بعد از شهادت تازه تمام ابعاد شخصیتی و روح بلند آن‌ها روشن می‌شود.

حجت الاسلام مختارزاده با اشاره به تحصیلات حوزوی شهید امنیت شهید حسن مختارزاده گفت: روحانیت و طلاب همواره در تمامی عرصه‌ها پیشتاز و پیش قدم بوده اند و در خدمت رسانی به مردم جلوداری می‌کنند.

وی گفت: شهید مختارزاده با وجود اینکه از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار بود، اما هیچگاه به دنیا دلبستگی نداشت و هر کجا که نظام و انقلاب به وی نیاز داشت داوطلبانه حضور پیدا می‌کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی نیز در این مراسم به از خود گذشتگی و ایثار ستودنی شهید مختارزاده پرداخت و ادامه داد: تا زمانی که شهدایی همچون طلبه بسیجی شهید مختارزاده در کشور حضور دارند، آسیبی به نظام، انقلاب و اسلام وارد نخواهد شد.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های ارزنده‌ای همچون بصیرت، شجاعت، تبعیت محض از ولایت، ایمان راسخ و... بودند و به واسطه همین ویژگی‌ها به درجه رفیع شهادت رسیدند و رستگار شدند.

گفتنی است مراسم سالگرد عروج آسمانی شهید امنیت حسن مختارزاده معطر به حضور پیکر یک شهید گمنام شد و این شهید بر روی دست حاضران تشییع و بدرقه شد.

کد خبر 1738656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha