توانمندی های نظام جمهوری اسلامی برای دشمن سخت و دردآور است

قناعت با بیان اینکه توانمندی های نظام جمهوری اسلامی برای دشمن سخت و دردآور است، گفت: در نیروهای مسلح هیچ نوع تلاطمی وجود ندارد به این دلیل که نیروهای انقلابی و مخلص و جان برکف هستند و به فرمانده معظم کل قوا نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز صبح(۲۲ آذر) در آئین الحاق پهپادهای کرار به منطقه پدافند هوایی شرق ارتش اظهار کرد: کار بسیار بزرگ و ارزشمندی در کشور رخ داده است؛ در گذشته اگر یک پرنده نامشخص وارد حریم هوایی کشور می شد از زمین یک موشک به آن می زدند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در مرحله دوم جنگنده های ما به آن پرنده غیرمجاز هشدار می دادند اما اکنون وارد فاز جدید و مرحله سوم و پیشرفته شده ایم و جزو پنج کشور پیشرفته جهان در این حوزه هستیم که پهپاد کرار ما در هوا با موشک هوا به هوا آن پرنده مشکوک را هدف می گیرد و این کار بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: این توانمندی و قابلیت تنها در انحصار ابرقدرت های جهانی از جمله آمریکا و روسیه و چین است و اینکه کشوری خودش به این توانمندی دست یابد بسیار ارزش دارد و قابل تقدیر و ستودنی است.

قناعت در ادامه گفت: آنچه که برای دشمن سخت و تلخ است و قابل هضم نیست این است که این توانمندی توسط جوانان و دانشمندان و مهندسان این کشور در نیروهای مسلح ما درست می شود بدون اینکه کمکی از بیرون دریافت کنند و از آن خدمات علمی بیرون بهره ببرند و با اتکا به استعدادها و ظرفیت های داخلی این پهپادهای کرار را درست می کنند و این موضوع برای دشمن دردآور است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی کشور، فرماندهان و نیروهای مخلص و انقلابی حاکم هستند، افزود: این افراد تابع محض فرمانده معظم کل قوا هستند و وقتی جریان انقلابی و نگاه به ظرفیت های داخلی حاکم باشد قطعا شاهد توفیقات از این دست در نیروهای مسلح خواهیم بود.

وی عنوان داشت: فرماندهان نیروهای مسلح نگاه بسیجی، مخلصانه و بی ریا دارند و پای کار هستند و توان و عزم بسیار بالایی دارند و از این نگاه به عنوان جریان انقلابی یاد می بریم و یک وحدت رویه و تعامل خوبی بین نیروهای مسلح ما حاکم است و نگاه رجال سیاسی ندارند و تنها نگاهشان به فرمانده معظم کل قوا است.

قناعت با بیان اینکه در نیروهای مسلح هیچ نوع تلاطمی وجود ندارد، افزود: به این دلیل که نیروهای انقلابی و مخلص و جان برکف هستند و به فرمانده معظم کل قوا نگاه می کنند.

استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: پدافند شرق کشور تمرکزی بر خراسان جنوبی دارد و امروز اگر پرنده ای قصد ورود به حریم هوایی ما داشته باشد توسط پدافند هوایی شرق کشور رصد می شود که این امنیت پایدار را ایجاد می کند و حاصل تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح است.

کد خبر 1738663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha